Mierz wyniki swojej witryny w przeglądarce – pozycjonowanie stron w Częstochowie
Jedną z najważniejszych zalet SEO jest to, że możesz łatwo śledzić wskaźniki, aby poinformować Cię, jak skuteczne są Twoje wysiłki SEO. Nie musisz pozostać nieświadomy. Wiesz dokładnie, jak bardzo pomogło to w rozwoju Twojej firmy. Każdy aspekt SEO można ocenić, poprawić i nad nim pracować. Możesz użyć Google Analytics, aby dowiedzieć się dokładnie, gdzie jesteś, ile osób odwiedza Twoją witrynę, jak długo pozostają, jakie słowa kluczowe je tam przywiodły i wiele więcej.
SEO to długoterminowa strategia marketingowa
Chociaż skuteczne SEM może mieć znaczący wpływ na firmę w ciągu pierwszych kilku lat, wysiłki SEO będą narastać z czasem, co skutkuje poprawą wyników przez kilka lat. W rzeczywistości ilość wyników SEO i ROI jest proporcjonalna do ilości pieniędzy, pracy i czasu poświęconego na to. Uważaj na usługi SEO, które obiecują natychmiastowe wyniki, ponieważ mogą wykorzystywać techniki black hat, które mogą zwiększać ruch, ale są nieetyczne i pogardzane przez algorytm Google.
Zapewnia lepsze wrażenia użytkownika
Doświadczenie użytkownika jest ważną częścią SEO i głównym czynnikiem rankingowym Google. Według Search Engine Journal, „Google nauczyło się interpretować korzystne lub niekorzystne wrażenia użytkownika, a pozytywne wrażenia użytkownika stały się kluczowym elementem sukcesu witryny. Gdy ktoś szuka odpowiedzi na pytanie, chce poznać rozwiązanie od razu po kliknięciu w aukcje. Google faworyzuje strony internetowe, które zawierają przydatne informacje i dokładne dane.
Jeśli dana osoba odwiedza powolną witrynę, a także jest spamowana reklamami wyskakującymi, podaje nieistotne treści, stosuje techniki czarnego kapelusza itd., Google uważa tę witrynę za okropne doświadczenie i umieszcza ją niżej w SERP.
Możesz budować relacje z innymi stronami internetowymi
Pozyskiwanie linków z renomowanych stron internetowych jest również zaletą strategii SEO. Oznacza to, że jedną z największych części optymalizacji witryn jest skoncentrowanie się również na strategiach SEO wychodzących. Znalezienie szans na umieszczenie lub zasięg na blogach branżowych, serwisach informacyjnych i innych odpowiednich witrynach może znacznie wspomóc rozwój Twojej witryny lub marki. Nawet Google lubi strony, które łączą się ze sobą, więc powinieneś skoncentrować się na dodawaniu linków do innych stron i promowaniu ich w swoich artykułach. Przeczytaj więcej na temat budowania linków w SEO.